Geen winterdepressie

Testjes zijn een veel voorkomend fenomeen in damesbladen en meisjesbladen. Wat maakt eigenlijk dat vrouwen testen zo leuk vinden? Is het behoefte aan bevestiging? Zeker weten wat je eigenlijk al weet?

Ik heb er net twee gedaan, op de site van Psychologie Magazine. Ik weet nu zeker dat ik van vakanties bij het water hou. Bovendien weet ik zeker dat ik geen winterdepressie heb, maar een onverwoestbare positieve inslag. Ik weet nu ook zeker dat ik op het moment niet de behoefte heb om nog zo’n testje te doen.

Noordzee

Leave a Reply

