Kunst levend houden

Bij mijn voornemen om online vaker de diepte in te gaan in 2014, werd ik geholpen door mijn oud-studiegenoot Anne-Tjerk Mante

Ik kreeg van hem de naam van de schilder Robert Zandvliet bij het facebookspel om kunst levend te houden. Sombere schilderijen vond ik het. Maar ik vond er toch twee die me aanspraken. Een vanwege de suggestie van een landschap en de kleur, de ander vanwege de suggestie van de horizon. Mooi spel!

Robert Zandvliet

De fb post:

Robert Zandvliet 2

Dit is een spel om kunst levend te houden. Like deze post en ik geef je een kunstenaar. Het geeft niet als je hem/haar niet kent. Zoek op internet naar deze persoon, kies uit diens werk datgene dat je het meeste aanspreekt en post het op Facebook (met deze tekst er weer bij zodat ook jij weer mensen kunstenaars kunt geven). 

One thought on “Kunst levend houden”

Leave a Reply

