Waarom eigenlijk een #365dayschallenge ?

Terugkijkend op 2013 lijkt het net een achtbaan. Gebeurtenissen volgden elkaar in rap tempo op. Zodra ik enigszins het gevoel had structuur aan te kunnen brengen, veranderde mijn omgeving weer.

Ook lijkt 2013 het jaar van de social media verveling. Interactie werd nog dunner dan daarvoor, twitter is een doorsnee medium geworden en facebook wordt door velen zelfs afgeschreven. Wat wordt het dan?

Met mijn 365 days challenge wil ik mezelf een structuur opleggen, mezelf dwingen om na te denken over wat ik online zet, iets langer dan over een tweet of een facebook bericht. Het hoeft geen lange doortimmerde post te zijn, als ik er maar over nagedacht heb. Meer diepgang, meer structuur online en offline. Dat is mijn voornemen voor 2014.20140104-200532.jpg

3 thoughts on “Waarom eigenlijk een #365dayschallenge ?”

Leave a Reply

